Jaf de lux comis de două surori de 12 și 16 ani: Au sustras ceasuri, bijuterii și genți de firmă de jumătate de milion de euro

Data publicării:
Jaf de lux comis de două surori de 12 și 16 ani: Au sustras ceasuri, bijuterii și genți de firmă de jumătate de milion de euro / FOTO: freepik.com @EyeEm
Jaf de lux comis de două surori de 12 și 16 ani: Au sustras ceasuri, bijuterii și genți de firmă de jumătate de milion de euro / FOTO: freepik.com @EyeEm

Într-o operațiune îndrăzneață, două surori, de 12 și 16 ani, au sustras bijuterii și articole de lux evaluate la o valoare impresionantă.



Într-un incident surprinzător, două surori cu origini slave, în vârstă de 12 și 16 ani, au făcut senzație în Monza, Italia. Acestea au reușit să pătrundă într-un apartament și să sustragă ceasuri scumpe, bijuterii strălucitoare și genți de lux, evaluându-se paguba la aproximativ jumătate de milion de euro.

Cu toate că fata cea mai mică a scăpat de orice urmări penale, sora mai mare nu a avut aceeași soartă norocoasă. Potrivit informațiilor de la il Giornale, sora mai mare a fost arestată sub suspiciunea de efracție.

Lista prăzii este impresionantă

Conform informațiilor furnizate  de Il Giornale, lista prăzii este impresionantă: aproximativ 1.500 de euro cash, 15 genți de mărci celebre precum Chanel, Louis Vuitton și Prada, evaluate la 60.000 de euro, o cutie cu aur și bijuterii din platină încrustate cu diamante și pietre prețioase, cu o valoare estimată între 200.000 și 250.000 de euro, și nu mai puțin de patru ceasuri de lux Rolex, Patek Philippe și Frank Muller, totalizând în jur de 150.000 de euro.

Proprietarul casei, intuitiv și alert, a sesizat imediat incidentul și a contactat poliția, dejucând astfel tentativa de fugă a surorilor. 



Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.


Autorul articolului: Loredana Iriciuc | Categorie: Social





DC Media Group Audience
pixel