Resurse de la un profesor de la Harvard pentru ca micuții să-și regleze emoțiile: „Un meniu de strategii”

Data publicării:
Resurse de la un profesor de la Harvard pentru ca micuții să-și regleze emoțiile: „Un meniu de strategii” / FOTO: freepik.com @EyeEm
Resurse de la un profesor de la Harvard pentru ca micuții să-și regleze emoțiile: „Un meniu de strategii” / FOTO: freepik.com @EyeEm

Profesoara de la Harvard, Rebecca Rolland, cunoscută pentru lucrările sale în domeniul psihologiei și pentru cartea sa „Arta de a vorbi cu copiii”, împărtășește pe rețelele de socializare resurse utile pentru a sprijini copiii în învățarea reglării emoțiilor lor. 



Ea subliniază importanța abilității de a gestiona o gamă largă de emoții, nu doar cele considerate negative, în promovarea sănătății mintale a copiilor.

Profesoara Rolland încurajează părinții să îi ajute pe cei mici să preia controlul și să-și regleze emoțiile într-un mod care să le fie confortabil și sănătos.

„Meniu de strategii”

Pentru a atinge acest obiectiv, Rebecca Rolland sugerează elaborarea a ceea ce ea denumește „un meniu de strategii” pentru a ajuta copiii să-și regleze emoțiile într-un mod flexibil și să-și dezvolte independența, o calitate esențială pe termen lung.

Acest „meniu de strategii” poate fi construit prin implementarea resurselor pe care profesorul de la Harvard le oferă în mod liber și deschis pe platformele de socializare. Ea furnizează până la cinci sfaturi, care sunt adaptabile în funcție de circumstanțe și necesități, și pot fi utilizate pentru a ajuta copiii să dezvolte acea flexibilitate emoțională pe care Rebecca Rolland o consideră importantă.

Acestea sunt:

Propune-le să evidențieze trei lucruri surprinzătoare

Numește trei puncte forte ale tale și invită-i să facă același lucru

Învață-i să respire inspirând greu în timp ce își pun mâna pe piept

Găsiți și promovați modalități sănătoase de mișcare

Învață-i să dezvolte o mantră.

SURSA FOTO: freepik.com @gioiaphoto

 

Alte resurse complementare

În plus, față de elaborarea „meniului de strategii” pentru a promova flexibilitatea emoțională la copii, care contribuie la dezvoltarea unei inteligențe emoționale superioare cu implicații pe termen lung, profesorul de la Harvard, Rebecca Rolland, oferă și alte resurse complementare pentru a sprijini această capacitate.

De exemplu, expertul în psihologie ne îndeamnă să ne conectăm cu copiii noștri prin evidențierea a ceea ce trăiesc interior prin comunicare conștientă, implicându-ne în conversații profunde și promovând un stil de parenting conștient. În acest sens, ea sugerează să exprimăm sincer ceea ce simțim și gândim, folosind afirmații precum „îmi place acest lucru”, „sunt curios despre asta” sau „nu a mers bine, voi încerca din nou”.

De asemenea, Rolland subliniază importanța empatiei și a deschiderii minții în sprijinirea sănătății mentale și emoționale, aspecte esențiale mai ales în copilărie.

În plus, profesoara de la Universitatea Harvard împărtășește încă două resurse sau idei. Ea subliniază că nu există o abordare universală care să funcționeze pentru toți copiii, iar această idee poate fi transmisă celor mici. De asemenea, ea încurajează cultivarea curiozității, subliniind importanța de a fi deschiși și interesați în interacțiunile cu copiii noștri.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Parinți și Pitici și pe Google News



Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.


Autorul articolului: Loredana Iriciuc | Categorie: Recomandari si sfaturi





DC Media Group Audience
pixel