„Nu mai dați clătite la copii!” Avertismentul lui chef Cătălin Scărlătescu pentru părinți

Data publicării:
„Nu le mai dați clătite la copii!” Avertismentul lui chef Cătălin Scărlătescu pentru părinți
„Nu le mai dați clătite la copii!” Avertismentul lui chef Cătălin Scărlătescu pentru părinți

Cătălin Scărlătescu, juratul emisiunii „Chefi la cuțite” și unul dintre cei mai renumiți bucătari din România, a transmis un sfat neașteptat și important părinților. În timpul unei ediții recente a unei emisiuni de pe Antena 1, talentatul chef a atras atenția asupra unui pericol insidios ce îi paște pe cei mici atunci când se bucură de delicioasele clătite.



Clătitele, aceste frumoase discuri subțiri și pufoase, cu arome și umpluturi diverse, au o istorie bogată în cultura culinară. De-a lungul timpului, acestea au fost reinterpretate în numeroase moduri, de la variantele tradiționale cu dulceață și ciocolată până la cele mai sofisticate cu fructe proaspete, sosuri cremoase sau ingrediente exotice. 

Citește și De ce unii copii mănâncă mai bine la grădiniță decât acasă? Specialiștii clarifică această enigmă a părinților: „Ar trebui să faceți așa!”

Cătălin Scărlătescu a subliniat faptul că, deși clătitele sunt o opțiune preferată de mulți copii, acestea pot reprezenta o amenințare pentru sănătatea lor.

„Nu le mai dați clătite la copii, vă rog frumos! E un aluat care nu e copt, nu e fiert, nu e prăjit, nu e de niciun fel. Dacă-l strângi în mână zici că e săpun. Îl mănânci și îți trebuie cel puțin 5 zile pentru a-l digera. De ce ai avea nevoie de o foaie de clătită să mănânci o dulceață bună? De ce?”, a precizat Scărlătescu.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Parinți și Pitici și pe Google News



Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.


Autorul articolului: Loredana Iriciuc | Categorie: Alimentatie si nutritie





DC Media Group Audience
pixel